You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב' - צפו בשער שהעניק למטה אשר ניצחון
רובם בקבוצה, חלקם הושאלו לקבוצות באזור בו הם שוהים. הסגל של קבוצת ילדים ב' דרג 2 של הפועל מטה אשר בתחילת העונה

ילדים ב' - צפו בשער שהעניק למטה אשר ניצחון

דרג 2 - צפון: הפועל מטה אשר, שאוחדה תוך כדי עונה לקבוצה אחת בעקבות השפעות המלחמה, הנחילה הפסד ראשון למכבי קרית חיים, שנהנתה ממאזן מושלם

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

את שכבת ילדים ב' היו אמורות לייצג העונה שתי קבוצות ממחלקת הנוער של הפועל מטה אשר, אך בעקבות השלכות המלחמה נאלצו במחלקה מהגליל המערבי ליצור מיזוג של שתי קבוצות, זאת מאחר ולא מעט שחקנים נמנים על אוכלוסיית המפונים - חלקם חזרו עם הזמן לקבוצה ואחרים הושאלו לקבוצות הפעילות באזור בו הם שוהים.

הקבוצה המאוחדת, שאותה מוביל דותן שלום, הצליחה ביום ראשון לעשות מה שלא הצליחה לעשות עד כה אף בקבוצה בליגה - להנחיל הפסד לקבוצת "צו פיוס" של מכבי קרית חיים, שניצחה בכל 12 המשחקים שקיימה קודם לכן ונהנית מהמאזן הטוב ביותר בליגה. כפי שתוכלו לראות בסרטון שבתחתית הכתבה, 12 דקות לפני תום המשחק שער שכבש איתי בן טל, שמשחק מעת לעת גם בקבוצת ילדים א', העניק למטה אשר ניצחון 0:1, שהיווה ניצחון ליגה חמישי לקבוצה הגלילית.

דותן שלום, מאמן הקבוצה המנצחת, בתגובה על המשחק: "שיחקנו מול קבוצה עם המאזן הטוב ביותר בליגה. בחדר ההלבשה ראיתי אצל השחקנים שהם דרוכים וקצת חוששים מהמשחק. שיניתי אסטרטגיה בתדרוך ואמרתי לשחקנים: תחייכו, אנחנו בפורים, תעלו לשחק ותהנו, הכל תלוי בכם. יש לנו ילדים טובים, ממושמעים, שחקנים טובים שברגע שהם מביאים נחישות, הקרבה ואמונה הם מצליחים להתמודד בצורה טובה מול כל יריבה. הם נכנסו טוב למשחק מהדקה הראשונה, נלחמו, היו ממושמעים טקטית. במהלך המשחק שיניתי קצת את המערך. הגענו למספר מצבים וגם קרית חיים הגיעה למספר מצבים. יכולנו לכבוש יותר, אבל זו עדיין תוצאה מצוינת. אני מאושר בשביל הילדים".

על האתגרים עמם הוא מתמודד, הוסיף המאמן: "זו עונה לא קלה. בנינו שתי קבוצות ובגלל ההשפעות של המצב מצאנו את עצמנו עם 26 שחקנים בלבד משתי הקבוצות, לכן קבוצה אחת נסגרה. זה לא פשוט למאמן לנהל סגל של 26 שחקנים. אני משתדל לעשות רוטציות ולתת לכמה שיותר ילדים לשחק. כמאמן המיקום בטבלה לא חשוב לי כמו שחשוב לילדים. המטרה שלי לבנות מהקבוצה הזו קבוצה טובה לעונה הבאה. כולנו מקווים שכל השחקנים המפונים יחזרו לבתיהם ומייחלים שנוכל לחזור להתאמן ולשחק בלי בעיות כאלה".